پوشش های گلخانه ای

پوشش حبابدار گلخانه

پوشش حباب دار پارس صدرا، بهترین راه حل را جهت استفاده در صنعت گلخانه ای ارائه می دهد. چه برای تعویض روکش گلخانه موجود خود و یا احداث گلخانه جدید، شما می توانید از این روکش عایق سبک و منعطف با نصب سریع و آسان استفاده کنید.

صرفه جویی قابل توجه در مصرف  انرژی

پوشش حبابدار پارس صدرا، با بهره مندی از خاصیت عایق بودن خود سطح بالایی از بهره وری انرژی را ارائه می دهد. به لطف سلول های متعدد هوا از اتلاف انرژی حرارتی، به میزان قابل توجهی جلوگیری می کند. بنابراین تا 95% از گرمای تابشی ذخیره می شود که در نتیجه هزینه گرمایش گلخانه را به صورت قابل توجه و تا میزان 35% کاهش می دهد.

شفافیت مناسب

پوشش گلخانه حباب دار، روشنایی یکنواختی را در تمام فضای گلخانه فراهم می نماید.در عین حال، روکش حباب دار ( 3000حباب در متر مربع) روشنایی گسترده ای را در داخل ایجاد می کند. این امر مانع از تشکیل سایه و آثار سوختگی ناشی از شیشه می شود.

عدم تعریق در فصول سرد

 این پوشش به دلیل ساختار چند لایه و ضریب انتقال حرارت پایین خود بر خلاف شیشه یا نایلون های معمولی در فصول سرد تعریق ندارد.

خواص فیزیکی و مکانیکی بالا

مزیت دیگر این پوشش ها، انعطاف پذیری بالای آنها می باشد. همچنین با توجه به کیفیت بالای آن، در صورت نصب صحیح  قابلیت تحمل وزن بالا را دارا می باشد.

روکش مقاوم در برابر برف و باران

روکش گلخانه حباب دار، بالاترین سطح ایمنی را برای گلخانه فراهم می کند.  فضای گلخانه را در برابر تگرگ، برف و باد های تند محافظت می کند.

ماندگاری بالا در برابر UV

این پوشش عمر بسیار بالایی در برابر اشعه ماورا بنفش را داراست، حتی در شرایط آب و هوایی سخت، تغییری در رنگ و حالت اولیه روکش ایجاد نمی گردد.

نصب آسان

روکش حبابدار به آسانی توسط تیغ یا قیچی بریده می شود. وزن سبک ورقه های حباب دار باعث نصب آسان و سهولت تعویض قسمت های قدیمی و آسیب دیده می گردد.

مزایا:

  • شفافیت بالای 83%
  • انتشار نور آفتاب تا 83% ( تنها محصولی که هر دو امکان شفافیت و انتشار بالای نور را هم زمان دارا می باشد)
  • قابلیت تحمل بالای وزن برف
  • مقاوم در برابر باد های تا سرعت 120 km/h (در صورت نصب صحیح)
  • استفاده در انواع گلخانه های اروپا به مدت 27 سال
  • به مرور زمان، زرد رنگ و شکننده نمی شود 
  •  حمل آسان و هزینه نصب پایین
  • دارای استقامت بالا و در عین حال سبک، تمیز و منعطف
کلیه حقوق برای پارس صدرا محفوظ است
پارس صدرا