محصولات ویژه

محصولات ویژه پارس صدرا به منظور پاسخ گویی به نیاز های خاص مشتریان طراحی و تولید می شوند. این محصولات با در نظر گرفتن بهترین روش های تولیدی و مواد اولیه قابل ارائه به مصرف کنندگان محترم می باشد.

 

عایق حبابدار دولایه

این محصول شامل دولایه ورق حبابدار پلی اتیلن و یک لایه عایق می باشد که بصورت حرارتی بر روی یکدیگر لمینیت شده اند. در مناطق و موقعیت هایی که نیاز به استفاده از عایق هایی با کارایی بالا تر می باشد، این محصولات قابل ارائه برای مصرف کنندگان محترم می باشد.

 

عایق های حبابدار با لمینیت آلومینیوم

در موارد خاص که عایق های حرارتی در معرض نور مستقیم خورشید قراردارد و یا بطور مثال در مواردی که نیاز به عدم عبور نور می باشد از آلومینیوم استفاده می گردد. استفاده از آلومینیوم بطور کلی باعثافزایش کارایی عایق ها می گردد. 

عایق ها با دولایه انعکاسی

از جمله عایق های دیگر در گروه محصولات ویژه شرکت پارس صدرا می توان به عایق هایی با دو لایه منعکس کننده اشاره کرد. توانایی این عایق ها در انعکاس گرمای تابش 96% می باشد که در مقایه با عایق های معمول 20-30% بیشتر می باشد.

عایق های کند سوز

پلی اتیلن بطور کلی در دما های بالا و در حضور شعله به حالت مذاب در آمده و شعله ور می گردد. پارس صدرا با در نظر گرفتن نیاز به کند سوز بودن عایق ها در موارد خاص از ابتدا عایق های کند سوز را نیز به مصرف کنندگان محترم ارائه کرده است. این عایق ها در حضور شعله و دما های بالا قابلیت اشتعال پذیری پایینی دارند و از سرایت آتش به مناطق دیگر جلوگیری می شود.

 

کلیه حقوق برای پارس صدرا محفوظ است
پارس صدرا