پوشش شناور

روکش محافظ حبابدار استخر

چرا باید از روکش حباب دار استفاده کنیم؟

استفاده از روکش محافظ استخر باعث صرفه جویی در آب مصرفی، ذخیره انرژی گرمایی و تمیزی آب می گردد.

ذخیره و صرفه جویی آب

روکش محافظ حباب دار استخر، از تبخیر آب استخر به میزان 98% جلوگیری می کند. بدینوسیله، مصرف آب بسیار کاهش یافته، همچنین خود باعث حفظ منابع حیاتی طبیعی می گردد.

ذخیره انرژی

با استفاده از روکش محافظ حباب دار استخر، شما می توانید مصرف انرژی خود را تا میزان 90% کاهش دهید. تبخیر سطحی به واسطه وزش باد به تنهایی 60% از گرمای آب را از دست می دهد و 30% دیگر به صورت انرژی گرمایی تابشی هدر می رود. 10% گرما نیز از طریق کف استخر هدر می رود.

در طول روز روکش محافظ حباب دار دمای استاندارد استخر شما را تا 10°c گرمتر می کند. این عمل  بواسطه عبور گرمای خورشید از روکش حباب دار و گرم شدن سطح آب و در ادامه با جذب گرما و انتقال آن توسط جذب مستقیم آب صورت می گیرد.

یک روکش محافظ حباب دار استخر همچنین در حفظ گرمای استخر هنگام شب کمک کرده به نحوی که در مقابل سرمای هوای محیط بصورت یک عایق عمل کرده و جلوی کاهش دمای استخر را می گیرد.

برایندی از انرژی گرمایی ذخیره شده در طول روز و همچنین از دست ندادن گرما در طول شب، بطور چشمگیری باعث کاهش مصرف انرژی در استخر شما می شود. تبخیر سطحی آب، بزرگتری عامل اتلاف انرژی استخر می باشد که در مواردی بالغ بر 70% انرژی هدر می رود.

صرفه جویی در مصرف مواد شیمیایی نگهدارنده و تمیزی آب

روکش استاندارد استخر، مصرف مواد شیمیایی نگهدارنده استخر را بقدار 50% کاهش می دهد. دو عامل اصلی این کاهش مصرف عبارتند از جلوگیری از ورود آلایندگی و تبخیر مواد نگهدارنده می باشد.

با داشتن چنین روکشی، جلوی ورود آشغال و آلاینده به درون آب گرفته می شود. هرگونه آلاینده ای که وارد آب می شود باهث مصرف کلر و متقابلا" کاهش مواد شیمیایی مورد نیاز می شود.

چه زمانی باید از روکش محافظ حبابدار استخر استفاده کرد؟

برای بیشترین بهره مندی از یک استخر شنا، همیشه روکش استخر را بسته نگه دارید و تنها زمانی روکش را باز کنید که قصد استفاده از استخر را دارید.

ویژگی ها:

  • گارانتی سه ساله روکش استخر
  • گرم شدن استخر در صورت استفاده از روکش های نیمه شفاف
  • کاهش مصرف مواد شیمیایی نگهدارنده استخر تا 50%
  • حفاظت در برابر اشعه ماوراِ بنفش
  • کمک به کاهش تبخیر سطحی آب تا 89%
  • صرفه جویی در هزینه های مصرف انرژی تا 75%
  • کاهش آلودگی های محیطی آب استخر
  • دارای گواهینامه ISO 9001، تضمین کیفیت مستمر 

 

کلیه حقوق برای پارس صدرا محفوظ است
پارس صدرا