عایق کف بتنی همراه با سیستم گرمایش از کف

عایق حرارتی پارس صدرا، راه حلی عالی را جهت کاهش رطوبت و حفظ گرما در انواع مختلف کفپوش های بتنی ساده و همراه با سیستم گرمایش از کف ساختمان می باشد.  عایق را می توان قبل از ریختن بتن بر روی سطح اولیه نصب کرد. به محض نصب، عایق امکان تحمل نیروی 60 psi را داشته و براحتی وزن بتن را تحمل می کند.  عایق حرارتی انعکاسی، همچنین دارای خاصت ضد اشعه رادون نیز می باشد.هچنین لایه آلومینیومی انعکاسی عایق، دارای لایه محافض کاملا شفافی بوده که خود باعث می شود که لایه فویل الومینیوم ، زنگ نزده و با مواد شیمیایی نیز واکنش ندهد.

عایق کردن کف های بتنی جهت بهره وری انرژی و جلوگیری از هدر رفت گرما در منازل و ساختمان های اداری، امری ضروری می باشد. عایق حرارتی انعکاسی پارس صدرا جهت کف های بتنی، یک روش عایق کاری نوین برای سیستم گرمایش از کف، کفپوش زیرزمین، پارکینگ و کف سوله های فلزی صنعتی، می باشد.

لطفا" بخاطر داشته باشید که استفاده از عایق های حرارتی معمولی، در کف بتنی امکان پذیر نمی باشد. وقتی که فویل آلومینیومی در تماس مستقیم با بتن قرار می گیرد، مخصوصا" زمانیکه در حال بتن ریزی هستیم، لایه فویل آلومینیومی خورده شده و خواص انعکاسی عایق از بین می رود.

عایق حرارتی کف بتن پارس صدرا، نسبت به عایق های کف بتن سنتی و قدیمی مانند ورق های از جنس پلی استایرن و فوم، کاملا" برتری دارد.عایق های کف غیر منعطف مانند ورق های فوم در تماس مستقیم پتن شکسته شده و جهت استفاده حتما" باید بهمراه پوششی دیگر بکار گرفته شوند. بعلاوه، ورق های فوم استاندارد و یا عایق های پلی استایرن قابلیت جلوگیری هدر رفت گرمای تابشی را ندارد. عایق حرارتی انعکاسی پارس صدرا، علاوه بر اینکهمعایب عایق های قدیمی را نداشته و خاصیت ضد اشعه رادون را نیز دارد. لازم بذکر است که 97% از گرمای تابشی به سطح کف بتنی باز تابش شده و در عین حال از نفوذ گرما به خاک جلوگیری می کند.

مزایای استفاده از عایق انعکاسی زیر کف بتنی:

  • از بین بردن رطوبت زیرزمین
  • کنترل دمای کف بتن
  • نصب اسان و سریع
  • قابلیت تحمل فشار 140 psi
  • ایجاد یک فاصله حرارتی بین پی و کف بتنی
  • ایجاد یک عایق رطوبتی و ضد اشعه رادون عالی
  • طراحی ویژه با مقاومت بالا جهت استفاده در زیر کف بتنی
  • جلوگیری از هدر رفت گرما تا میزان 97%

 


کلیه حقوق برای پارس صدرا محفوظ است
پارس صدرا