عایق جهت کاربری صنایع کشاورزی (مرغ داری، گاو داری)

گرم نگه داشتن حیوانات مزرعه و دام ها در زمستان و خنک نگه داشتنشان در تابستان های گرم، بسیار حیاتی و مهم می باشد.  با توجه به نصب آسان و انعطاف پذیری عایق های حرارتی پارس صدرا، مشکلات کشاورزان را در مواجهه با گرما و سرمای تابستان و زمستان حل می شود.

در طول ماه های گرم تابستان هنگامی گه پرتوهای آفتاب به شدت به سقف سازه می تابد، بیشتر این گرما به داخل ساختمان نفوذ می کند. همچنین در زمستان، گرمای ایجاد شده در داخل نیز به راحتی هدر می رود.

عایق حرارتی مناسب ساختمان هایی که از هر نوع دامی نگهداری می شود، حیاتی می باشد. تنش های (استرس) گرمایی برای گاو های شیری و مرغ ها، خطرناک می باشد. مطالعات نشان داده اند که دمای بالای 27 °C منجر به کاهش قابل توجه تولید شیر در گاو های شیری می شود. گرمای شدید موجب تاثیر منفی مشابهی بر روی تولید مرغ های گوشتی می شود. دمای بدن بوقلمون و مرغ ها، باید ثایت بماند تا جایی که گرمای شدید، باعث کاهش تولید تخم مرغ و کوچک شدن سایز تخم مرغ می شود.

عایق حرارتی پارس صدرا، امکان بازتابش 97% از گرمای حاصله از تابش خورشید را داشته و مادامیکه یک عایق حرارتی عالی در مقابل گرمای تابشی می باشد، بسیار تمیز بوده و ظاهری زیبا به نمای داخل سازه می دهد.


گالری تصاویر

کلیه حقوق برای پارس صدرا محفوظ است
پارس صدرا